Brother MFC-J6720DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J6720DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Rik 17-10-2018

vlug defect!

Geschreven voor: Brother MFC-J6720DW

dit product had alles wat ik nodig had maar verbruikt veel inkt en is jammer genoeg heel vlug defect geraakt!

Michels 02-11-2016

Wifiverbinding teleurstellend

Geschreven voor: Brother MFC-J6720DW

Op zich vind ik het een fijne printer als hij het doet.
Helaas heb ik heel veel problemen met de wifi verbinding. Hij geeft telkens aan geen wifi verbinding te hebben terwijl die er wel is.

Minpunten

• Verbindingsproblemen

Gertjan 23-02-2016
Geschreven voor: Brother MFC-J6720DW

Als je kritisch naar de afdrukkwaliteit kijkt is die slechter dan de vorige 6710 printer. De oude 6710 geeft superstrakke prints op fotokwaliteit, de 6720 maakt er een vlekkerige puntenbrij van als je het van dichtbij bekijkt. Brother klantenservice geeft toe dat de 6720 de opvolger is van de 6710 en ze geeft toe dat er een ander printsysteem in zit maar vindt dat deze printer weliswaar anders print maar binnen specificatie. Ze zien geen reden om de machine terug te nemen omdat de printresultaten tegen vallen. Verder loopt de handmatige toevoer van papier niet goed, hiervoor wordt de machine opgehaald.
Niet kopen dus deze machine.

furtice 21-07-2015
Geschreven voor: Brother MFC-J6720DW

Ronduit drama. Ergste is nog wel dat wanneer lade 2 wordt geselecteerd het papier doodleuk uit lade 1 blijft komen. Daarnaast is afdrukkwaliteit in mijn ogen zwaar onder de maat, zeker wanneer je er het predicaat 'professional' op zet. Ook onbegrijpelijk dat je een apparaat dat werkt met CMYK moet afstellen met RGB waarden. Mijn advies; kijk snel verder naar een andere printer

jaapleving 12-03-2015
Geschreven voor: Brother MFC-J6720DW

Wij gebruiken deze printer al een tijdje op mijn werk en als je er dagelijks mee moet werken is mijn advies: niet kopen! De eerste keer verbinding opzetten (vanaf een Macbook) is nog wel te doen, maar de verbinding behouden is een tweede; deze valt regelmatig uit. Het hele papierlade-systeem is onbegrijpelijk en van zeer goedkoop plastic. Ik probeer het niet meer aan te passen aan A3 in de angst dat ik iets hieraan kapot maak. Dan de interface om instellingen aan te passen; onbegrijpelijk en lelijk, uit het jaar kruik. Het touchscreen is van het allergoedkoopste soort en je moet vrij hard drukken om iets gedaan te krijgen in vergelijking met bijvoorbeeld een smartphone. De afdrukkwaliteit is OK, maar ik heb wel beter (kleurrijker) gezien en de (originele) cartridges zijn binnen een mum van tijd leeg. Printen doet ie en scannen ook, maar dat is de minimale basis en verder dan dat gaat het bij deze printer niet.